Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Lisa Wennberg 30 apr, 21:11
Jag kan säkert lösa klockan.
Jonas Hagbard 30 apr, 21:55
Annars kan jag. Kan till och med sträcka mig till att hjälpa till i kiosken om det behövs. 😀
Rose-Marie Berglund 1 maj, 12:32
Ja 1 person får gärna hjälpa mig på söndag, Jonas H håller du mig sällskap i kiosken då?
Det kommer säljas kaffe, läsk,sugrörsdricka och kaka.
Finns det 1 eller 2 som vill baka något så vore det trevligt. Meddela isf senast lördag eftermiddag. (Kakorna säljs för 20 kr st. )Jag kommer baka morotsmuffins.
Som Micke säger, det som säljs vid dessa kiosker där går försäljningen direkt till lagkassan, och vem gillar inte kakor?😄
Sofie Carlberg 1 maj, 13:17
Jag kan baka till på söndag 😃
Jonas Hagbard 1 maj, 14:33
Javisst, säg bara vilken tid jag ska vara på plats.
Johanna Lindberg 1 maj, 17:43
Ja kan också baka något till söndag 😃
Rose-Marie Berglund 1 maj, 20:22
Kanon🧁
Jonas kl 12 när killarna samlas blir bra.